Bullen :D

Igår var jag i stallet & jag fick Bullen! Jag blev lite besviken för jag har aldrig riktigt "klickat med honom". Men jag tänkte att jag skulle bli varmast i alla fall :D Men efter ridningen så var jag nöjd ändå :D Jag fick han lite då & då att gå på tygeln i skritten :D Men jag red typ hela lektionen utan stigläder & idag har jag träningsvärk i magen :P Men det som var jobbigast var at han är ju inte den piggaste... så jag red med en dressyrspö men när man använde det på rumpan så reagerade han knappt så jag fick rida mest på skänkeln ;P Men det var rolgt & svettigt :D
2010-12-09 @ 17:17:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

bättre häst finns inte! speciellt när det gäller ridningen ^^ man lär sig sjukt mycket, även om det kanske inte syns på mig x)

2010-12-09 @ 21:10:38
URL: http://sniglorf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0