Ellen vann min tävling på bdb :D

Så därför kändes det som jag skulle behöva fixa om hela bloggen lite så ni får lite variation :D Hoppas ni är nöjda med den!
Var i stallet idag med Ulrika Forsberg vi red barbacka i snön :) Det var mysigt men Alex var jätte pigg för han hade inte fått galoppera eller gått ordentligt på ett tag så det gick fort ;P
Men nu undrar jag vad ni vill att jag ska skriva om för jag börjar få slut på idéer! Så skicka en kommentar och skriv vad du tycker jag ska skriva om från hästar till önskelistor :D
2010-12-19 @ 18:33:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta hur du började på alex, första ridningen och allt :p

2010-12-20 @ 23:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0