Imorgon = Lov :D

Som rubriken säger så ska jag först till skolan imorgon vid halv 10 då ska vi in i Aulan sen upp till klassrummet för att få våra betyg m.m. Så vi slutar runt 11 :D Fett skönt med lov! ÄNTLIGEN!
Sen när jag kommer hem ska jag cykla ut till finaste hästen Alex :D<3 Mocka & kanske jag tar lite longering eller liknande :)  Sen ska jag cykla hem & äta + datorn & fördriva tiden bara ^^
För vid halv 7 ska jag vara på stjärnholm för det är sista ridningen innan uppehållet :D I något inlägg under någonstans står det vilka jag önskat & att jag ska rida barbacka vem jag än får :D  
Det är väl så min dag kommer se ut :)

Tjejen till vänster är Linn Lordell & sen är det en get ^^ Och sen jag :D    
En bild tagen av Emma Elsinen på kolmården i sommras när vi var där med klassen :)

/Stella den snälla <3
2010-12-21 @ 19:22:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0