Mitt svar:

Amanda om Ridningen:
ferdy är ju jätte rolig ^^ han är den ponnyn jag vill rida om jag får rida ponny nån gång :) han är riktigt härlig när han går fram till bettet ordentligt :)


Mitt svar till Amanda:
Jag gillar att hoppa Ferdy men dressyr-han+mig=inte bra... Det går lixom inte bara... Och sen är det ju solklart att han går jätte fint och så om/när du rider honom för du är ju typ mega bra en riktig stjärna! Men du kan inte på stå att han sadel är bekväm för usch vad hård den är!
Amanda Svensson du ska veta att du är en riktig förebild för mig inom ridningen :D Du rider bra & du kan få Bullen att inte se klumpig & stor ut! 8-)
2010-12-18 @ 23:05:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah, ne det kan jag nog inte påstå ^^ fast sist jag red honom så var det för att motionera honom efter ett lov, förra året! så jag minns inte riktigt :) tack! dt betyder mycket för mig! :')

2010-12-19 @ 14:03:47
URL: http://sniglorf.blogg.se/
Postat av: ellen

AMANDA, DU ÄR EN FÖREBILD FÖR MIG, DU ÄR GRYM! :'D

2010-12-19 @ 17:26:18
URL: http://havrekornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0