Mitt svar:

Anonym om Hoppas ni blir nöjda då & läser :D:
riktigt kul :) det skulle var kul om du skrev lite hur mycket hästarna betyder för dig, om du vill jobba inom hästsporten och vad dina mål är med ridningen :)


Mitt svar:
För det första vore det roligt om ni eller i det här fallet du skriver ditt namn så det blir lite mer personligt :) Sen det där med att jag ska skriva om hur mycket hästarna betyder för mig, vilka hästar menar du Alex & Dougle eller hästar som i vilka som helst?
Men roligt med lite folk som kommenterar så man vet att några läser på bloggen iallafall :D
2010-12-22 @ 14:06:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

mera om hästar i övrigt, vad dina må¨l är och så :)

2010-12-22 @ 18:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0