Hej & välkommen till min nya blogg!

Hej jag tänkte att det var dags att göra en egen blogg som jag ska försöka blogga på så mycket som möjligt. Jag tänkte börja med att berätta lite om mig.
Jag heter Stella Hagel & blir 14år till vintern här. Jag är medryttare på en häst som heter Alex Moor men jag kommer nog bara skriva Alex. Han har varit en hopphäst som gått lite högre klasser förut när han var ung. Nu är han 17år men han är jätteduktig i både hoppning & dressyr. Jag är en djur människa jag har massa djur hemma. Alex är den häst som jag känner att jag kan lita på & vi har roligt tillsammans. Nog om mig ;P
Här kommer lite bilder...

Favvo bilden ifrån i sommras. Jag & Alex

Hoppträning nyligen 50cm


Jag & Challe


Min förra medryttar häst Skrapan & jag


/Stella den snälla <3
2010-11-16 @ 18:23:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0