Dag 8: Mitt bästa hästminne

Måste ha varit tiden med Skrapan det var så grymt kul och fick lära mig att ta ansvar. Och ett speciellt minne är den underbara men sista ridturen jag hade på Skrapan. Det var lite snö kvar på fältet men på yttersta delen av fältet såg man gräset. Jag red med min mamma och vi galopperade i det underbara vädret. Jag och Skrapan galopperade igenom  vattenpölar i solen och bara hade det underbart. Som tur var visste jag inte att det var sista gången för då hade det nog blibit sorgligt... ♥

Sista gången jag såg Skrapan ♥
2011-08-03 @ 13:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

vilken söt bild!

2011-08-03 @ 23:17:15
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0