Halv 4... ☼

Idag slutade jag vid halv 4 och gick ut till min cykel. Men väl ute för att låsa upp cykeln så gick det inte att vrida om :O
Sen såg jag att det var vad jag kallar "tantskydd" på cykeln det vill säga kjol/klänning skudd så att kjolen inte åker in i bakhjulet och jag vet att jag har tagit bort mitt...
Så kom jag på att en annan i åttan också har en sådan cykel men jag var ju helt säker på att jag hade låst min cykel. Iqra ringde till tjejen iallafall och då berättade hon att hon inte skulle ta sig hem via cykeln utan att hennes pappa hade varit där och hämtat den men förmoderligen tagit min då!
Så hon ringde hennes pappa som tog en 15min ,kanske, på sig och så fick jag min cykel och han tog rätt cykel.
Snurrigt värre med likadana cyklar ^^

2011-08-26 @ 20:23:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0