Snart jul!!!!!!

Imorgon är det julafton & då ska jag fira jul med pappa. Alltså min släkt på pappas sida. Firar jul med mamma & hennes släkt lite senare när jag är hos henne.
Har iallafall jullov & fick mina betyg igår. Inga dåliga betyg men kommer sikta mycket högre nästa termin vilket leder till att bloggningen kommer vara helt kass.
Önskar mig delbetalning av systemkamera av pappa i julklapp då jag tänker köpa en systemkamera strax efter jul & de är ju ganska dyra så känner att jag kan behöva lite hjälp med betalningen.
Men så fort jag köpt kameran kan jag lova att det kommer bli mycket bättre uppdatering & mycket mer bilder här på bloggen!

Bild från förra vintern. Dock så har vi typ ingen snö nu :(
2011-12-23 @ 14:22:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0