Happy Happy Happy! ♥

Idag skrittade jag Alex barbacka med täcke... Det var första gången jag red han sen han blev skadad :) Och det var jätte mysigt! Jag har världens finaste medryttarhäst & vän :)
Viktoria hjälpte mig också att fodra alla hästarna & släppa ut dem i tur & ordning :) Det gick bra & var mysigt men kallt!
Nu kommer lite blandade bilder på mig & Alex ifrån idag :D Men ursäkta mitt uttryck i ansiktet i vissa bilder ^^


Haha skulle göra en skänkelvikning på bilden under & kolla hans ben >< Sen mitt face xD

Och avslutar med värsta söta bilden här under ^^ Kolla tungan :')


Bebisen ♥
2011-02-26 @ 17:46:54 Stora Flättna Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahaha sorry men det jag tyckte va roligt var lilla Luni i bakgrunden som ser ut som en ko haha!

2011-02-28 @ 20:59:01
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0