Sommar & sol tack ♥

Saknar sommaren som tusan! Jag vet att jag skrivit det ett antal gånger redan men det känns som jag inte tog vara på sommaren 2010 ordentligt! Hade gärna haft lite mer fri tid som jag bara tillbringat i stallet för att ta det lugnt. Annars så var jag ju på 2 ridläger, en cykel semester med pappa  & vart tog alla annan tid vägen?! Känns inte som jag var hos Alex så mycket ändå! Men 2010 var ett härligt år med nu 2011 ska jag hinna massa mer!
Glömde berätta vad jag fick för betyg på SO provet vi hade (anledningen till att jag inte bloggat så mycket då).  Jag Stella Hagel fick MVG! :D


Några veckor gammal bild ☺
2011-02-14 @ 18:43:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0