...

Jag vet att jag varit jätte dålig på att blogga men jag ska försöka bättra mig ☺
Igår hade vi ett jätte stort prov i SO som jag då pluggat till från söndag till onsdag & därav ingen tid åt att blogga. Och skolan går ju ändå före ^^ Jag får veta hur det gick på tisdag hoppas jag & då ska jag vara lite generös & dela det här på bloggen så vet ni ;) Den här veckan har varit riktigt jobbig & jag har sovit flera timmar för lite så det blir en tidig/kort kväll för mig.
Har ni några förslag om vad ni vill att jag ska blogga om? Ni tycker säkert det är roligare att läsa om jag skriver om det ni tycker är mest intressant :)


Bullen & Shacke ^^
2011-01-21 @ 16:11:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0