Film dags :D

Det här är ett tidsinställt inlägg för idag (onsdag) kommer jag inte hinna med att blogga :P Just nu om man tänker på när den här kommer publiceras så har jag klassråd. Varför jag inte kommer hinna blogga idag beror på att direkt när jag kommer hem från skolan så ska jag & mamma åka till stallet & rida tillsammans :D Det ska blir jätte roligt för det var så länge sedan :) Hon på Shacke & jag på Alex!
Sen direkt när jag kommer hem så ska jag äta sen blir det att åka till stjärnholm för första ridlektionen på det här året :D Det ska bli jätte roligt :D
Har igår (tisdag) suttit & gjort en film av mig & Alex som är bilder/filmsnuttar från 2010 :D Hoppas ni alla kollar & skriver vad ni tycker :)

2011-01-12 @ 13:00:00 Alex ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

Nice :D <3

2011-01-12 @ 17:34:05
URL: http://vikkiflum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0