Hiss & Diss

Jag ska försöka hissa något & dissa något. För mitt omdöme på dressyrfjantarna.blogg.se tyckte att jag skulle göra sådant & lite tidsinställda inlägg & så.

Hiss
Jag skulle vilja hissa ett program. Haha vad tråkigt det lät men alltså det är ett program som jag själv tycker är nyttigt att se på för man får se vad andra har för problem med sina hästar. Och man får också veta hur man ska göra för att undvika/fixa problemen.Jag kollade på programmet förra året & det ska börja nu igen på söndag :D Men jag har redan kollat på programmet för jag orkade inte vänta. Jag kollade på programmet på svtplay :)
Programmet är så klart:  Ponnyakuten! Jag råder alla att kolla på det & ge det en chans för jag tycker det är jätte nyttigt :D Och sen är/var det Tobbe Larsson som är/var program ledare & han är ju en stor idol!


Tobbe med sina fina häst :)

Diss
Sen skulle jag vilja dissa snön nu! Jag har inte hoppat med Alex på jätte länge! Han är jätte pigg just nu så skulle vara jättte roligt att låta honom hoppa & bli av med lite energi! Visst snön är fin & mysig men i så gott som alla sammanhang bland hästar så blir det mycket jobbigare med broddar på & av, täcken på & av, det går inte att hoppa ute, halt & jag kan hitta massa negativa saker!
Så jag bjuder på en hopp bild :)


2011-01-11 @ 21:00:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Diana

Ute på lilla flättna är det hoppvänlig bana ;D

2011-01-20 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0