Skrapan ♥ Stella = Sant ♥

Idag den 18/1-11 kommer Skrapan får resa till hästarnas eviga gröna äng. Sitter här med tårar i ögonen för jag fick nyss reda på det :'( Skrapan kommer få komma till sin vildflock på island & galoppera runt bland berg & blommiga ängar. Utan några smärtor & medveten om att han har människor på jorden som saknar & älskar honom!
Skrapan var en islandshäst som såg ut som en nallebjörn & den snällaste häst jag någonsin mött. Underbar & fin på alla sett! Sista ritten på dig kommer jag så väl ihåg:
Jag red Skrapan & mamma red Attack. Jag tror det var måndagen 5 April 2010. Det fanns fortfarnade mycket snö på fälten men även lite gräs som tittade fram. På vägen var det vattenpölar jag minns det som om det var igår. Jag kommer ihåg att jag satt upp & du började med att pröva mig med att backa lite & halvt stegra. Jag tryckte på med skänkeln sen försökte du inget mer. Vi skrittade ett tag & solen sken & fåglarna kvittrade. Vi började trav & Skrapan var pigg & glad. Sen tog vi lite galopp på hemmot vägen & vi galopperade igenom vattepölarna & du litade på mig fullt ut! Det var en perfekt sista ritt men skulle ändå rida dig flera gånger till! Du var så söt,snäll,underbar & världens finaste! Jag kan med handen på hjärtat säga: Jag älskar dig då,nu & förallid!
R.I.P Skrapan 18/1-11 <3
Lite minnes bilder på dig & mig:






Du kommer alltid att finnas hos mig killen ♥
2011-01-18 @ 13:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

Naw :'( Han som va så snäll o go :( Tycker synd om dig :(

2011-01-19 @ 16:39:35
URL: http://vikkiflum.blogg.se/
Postat av: Trondleila

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-11-04 @ 15:15:46
URL: http://trondleila.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0