Stallet med fotografen Viktoria :D

Idag åkte jag & Viktoria till Alex & Dougle, haha tänkte bara skriva Alex men Viktoria red Dougle så han får också stå med :P
Vi började med att mocka & fixa foder. Sen tog vi in hästarna & gjorde iordning dem :) Vi satt upp & gav oss iväg på en liten uteritt. Inte så långt men så hästarna fick se lite annat än det som finns runt ridbanan :D Alex var jätte uppspänd & kollade överallt hela tiden... Ojojoj har aldrig sett så stora näsborrar förut ;P Sen på tillbaka vägen travade vi lite & oj vilken fart gamle Dougle fick!
Sem gick vi in på banan & jag började trava runt lite. Sen eftersom han lyssnade så bra, så tog jag & travade runt på lång tygel & han var jätte duktig (: Sen tyckte Viktoria att jag skulle försöka jobba honom lite & då gjorde jag det. Och jag blev jätte nöjd med resultatet, han gick halft på tygeln & det är mycket bättre än vad jag är van vid i traven iallafall. Sen tog jag lite galopp & han var jätte duktig då också, så det blev lite galopp på lång tygel :)
När jag galopperar klart tog Viktoria av tränset. Då skrittade jag + lite trav utan tränset & han var jätte duktig & saktade ner när jag bad honom att göra det :) 
Tack Viktoria som var med & tog kort idag <3



Trav på lång tygel

Galopp på lång tygel :)

Sist lite trav utan träns :)

Duktig kille!
2011-01-02 @ 15:37:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

Det va roligt :D Fast läskigt när du sa åt mig att sitta på hans rumpa i skritten o han nästan bockade :D

2011-01-02 @ 16:31:55
Postat av: elin den bästa!

haha fett söta ni är :)

2011-01-04 @ 22:02:19
URL: http://cheenockochjag.blogg.se/
Postat av: elin den bästa!

haha fett söta ni är :)

2011-01-04 @ 22:02:43
URL: http://cheenockochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0