Stallet med Viktoria!

Jag har inte hunnit sitta vid datorn & blogga på ett tag så jag ber om ursäkt <3
I lördags var jag i stallet med Viktoria (stora flättna). Det gick bra att fixa allt & så & fort när man hade Viktoria som hjälp :) Sen tog det ett tag att göra i ordning honom för han kunde inte stå still! :O Sen i efterhand kom jag på att han var ju själv i stallet & han hatar att vara själv så jag förstår honom ^^ Men jag red på banan & han var jätte seg :O Usch vad tung han var att rida! Men i slutet fick jag honom ganska fin iallafall & då hade jag ont i benen :P För det var verkligen skänkel hela tiden! ^^ Här kommer några bilder iallafall :)


Shacke, jag & Bullen :)


Har mer bilder på kameran, det kommer :)
2011-01-17 @ 19:39:27 Stora Flättna Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0