Tävlingen på Hexe :D

Vet inte om den räknas egentligen men vi säger det ;)
Det var en hopptävling på bullersta, då ridlägret var som jag & Linn var med på. Sista dagen hade vi en hopptävling för oss som var med på lägret bara. Och eftersom alla var i olika åldrar & olika bra så fick man ha vilken höjd man ville & dem räknade inte nerslagen eller något sånt utan man skulle hoppa rundan 2ggr & försöka få samma tid andra gången som första & den som var närmaste vann. Jag hade som sagt Hexe som jag aldrig ridit :O Och ifrån när jag åkt av Bazaar blev jag rädd & det satt kvar i kroppen så jag var jätte nervös. Vi fick hoppa fram på hinder nr1 & hinder nr2. Och när jag hoppat över hinder nr1 på framhoppningen så släppte det i mig & jag kände mig som vanligt & var inte alls rädd. Det gick jätte bra att hoppa & Hexe var riktigt duktig & gjorde precis som jag ville hela tiden :D Jag fick placering 5 av typ 13 kanske & jag fick en rosett:) Jag hade 2,37 sekunder i skillnad på mina hopp rundor & jag var jätte nöjd & glad :)
Har ingen bild på Hexe men jag bjuder på detta istället:

Jag & min rosett


Jag & kris ifrån kadrilj uppvisningen som var samma dag fast på eftermiddagen (Maja som är brevid på hästen Blackie)

Kolla min bruna arm :D
2011-01-27 @ 15:00:00 Mina tävlingar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0