Tävlingen på Tirana!

Tävlingen efter det var nog den på Tirana. Det var en dressyrtävling på stjärnholm & det var bara 4 som tävlade i den klassen inklusive mig. Så vi alla tävlade om första placering för det var bara då man fick pris. När vi red fram så var Tirana väldigt pigg & stark. Det var väl bra istället för att hela tiden behöva använda skänkeln lite :)
Men jag fick henne att gå ganska fint ändå om jag får säga det själv ^^
Och jag kom ihåg hela programmet. Iallafall när det väl var min tur så då kunde hon inte böja sig & vill knappt svänga xD Och ja det gick lite sådär va...
Men jag kom på andra plats iallafall & det är jag nöjd med :) Det vara bar 0.60 % skillnad på vinnaren & mig & vinnaren var Emma Andersson som hade Majsan & hon var jätte duktig :)

Tirana
2011-01-28 @ 15:00:00 Mina tävlingar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0