Måndag - "markarbete"

I måndags var det pappa som skulle rida. Så jag fick fixa fodret och mocka halvvägs...
För då frågade Minna (ägare) och Niina (medryttare) om jag ville skritta Vera. Eftersom att vi alltid skrittar en sväng med Lucy innan vi börjar "rida" så kunde jag få skritta Vera med sällskap av min pappa. Ja blev jätte glad och tackade JA till erbjudandet. Men hade varken hjälp,shaps eller hanskar så det fick jag låna av Niina (a).
Vera var väldigt mysig men det var någon flicka som bröt av en gren en liten bit framför oss men det ända Vera gjorde var att spänna sig lite när vi gick förbi flickan.
Annars gick allt bra och Vera skrittade på ordentligt :)
Ingen bild på henne så ni får en bild på mig och Kasper ♥  
2011-07-27 @ 11:35:24 Stjärnholm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0