Meddelande till Nellie B! ♥

Hej Nellie!
Jag går in på några skvallerbloggar ibland och läser mest för att se  hur mycket skit vissa kan skriva på en dag (vissa skriver snällare än andra). Det var så jag fick reda på att din blogg fanns. Kommer inte ihåg vilken blogg eller när men. Fick mig en uppfattning av att du var en bortskämd unge med 2 ponnysar som trodde att hon var äldre än hon var.
Sen började jag läsa din blogg och följa dig.
Jag dog av skamsenhet för att jag trodde att du var en sådan person. Visst du ser äldre ut än vad du är och du är mer mogen än vad vissa kan vara i den åldern. Sen visst har du två ponnysar men dem tar du ansvar för, ger motionen dem behöver och ser till att dem lever och mår bra!
Snygg är du också men det viktigaste är att du är dig själv.
Du verkar vara en snäll och glad tjej som lever sin dröm. Som har inget emot att andra får veta det.
Tummen upp för dig Nellie! ♥
Hoppas att det var okej att jag lånade bilden (a).
2011-07-12 @ 22:44:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: NellieB

Tack. Sånna som dej... är guld värda!

Många kramar från mej till dej <3

2011-07-12 @ 23:52:00
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Cindii

Hej, hoppas allt är bra med dig! Kika gärna in i min mini bloppis och fynda! :) har även massor häst böcker, kramar!

2011-07-13 @ 09:11:42
URL: http://storbloppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0