Dag 3: Min favoritmusik ♫

Jag måste bara säga det att jag har en grymt bred musiksmak! Jag kan gilla allt möjligt så du kan inte chansa på att jag borde gilla en låt för för mig handlar den nog lite om fösta intrycket av låten tror jag. Hur jag hör den, är den någon som sitter och dunkar med den i en buss nära mig ärr det lätt att låten inte kommer vara någon hitt för mig...
Lite förslag på låtar och artister nu då,tryck på låtarna så kommer du till dem:
Sara Löfgren: Gillar alla låtar jag hört av henne men en favorit är Starkare
Chris Medina: älskar låten What Are Words
David Cook: Light On
Daniel Adams-Ray: Gubben I Lådan
Lambretta: Bimbo
Evanescence: Bring Me To Life
Bryan Adams: Summer Of 69
Jason Mraz: I´m Yours

Det var lite iallafall :D♥
2011-07-29 @ 12:00:00 Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

Jo du, blandat va det ^^ 3

2011-07-29 @ 12:56:14
URL: http://vikkiflum.blogg.se/
Postat av: jessica

sv; hahaha ja .. jag e ju inte så lång, ca 158cm.. men han är mke grov och är 146cm i manken.. och ganska mke ja.. han e ganska grov inte ofta man får fram de på bilder :)

2011-07-29 @ 13:19:44
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0