Ni frågar och jag svarar snällt (a) ♥

Anonym om Kommer några bilder till nu! ♥:
varför rider du utan träns ofta eller tyyglar ?


Mitt svar:
Tycker att det är ganska kul att du frågar det. Eftersom du skrev ofta så betyder det att du följt min blogg ett tag för tror ändå att det var ett tag sen jag la upp en bild på något sådant.
Idag var det för att jag hade lämnat tyglarna i stallet till när jag skulle longera så travade av honom på fyrkantspåret utan tygel då.
Men annars så är det väl lite för att visa att det går att rida,styra och byta varv utan tygel. Med hjälp av skänkeln kan man göra otroligt mycket!
Jag ville väl mest bara pröva om det gick första gången, sen märkte jag att det gick och ville visa många andra att man inte måste vara så sjukt duktigt för att styra en häst utan tyglar och snören.

Hoppas det var ett någorlunda bra svar. Tack så mycket för att du frågade!♥


Om ni har andra spontana frågor som ni skulle vilja ha svar på eller en förklaring till så är det bara att fråga på!!!
2011-07-13 @ 21:57:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0