Tänkte börja med veckans film/tv-serie! ♥

Så varje måndag (om jag kommer ihåg annars någon dag efter) kommer jag lägga ut ett tips om en film eller serie som jag gillar. Ni får självklart tipsa mig också om ni tycker att någon speciell ska vara med. Då får även du en länkning till din blogg om jag tycker att den verkar bra.
Första kommer idag vid 20.00 :D♥


Ska försöka locka med mig Viktoria ut till stallet på onsdag så kommer det nog nya bilder och kanske en film ;)
Bild från senast:
2011-07-11 @ 19:17:47 Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

Var det därför jag skulle ringa dig igår? Glömde bort, förlåt :( Men jag kan hänga med :) O du, The Hunks xD <3

2011-07-12 @ 11:56:04
URL: http://vikkiflum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0