Tittade inte bara ^^

Idag var jag med ut till stallet när pappa skulle rida (för er som inte vet rider vi samma häst just nu).
Medans han gjorde iordning Lucy så fixade jag fodret. Sen när han red ut en sväng så mockade jag och fixade vatten hinken (markarbetet som pappa kallar det ^^).
Sen när jag var klar gick jag ut till banan eftersom att pappa red där efter att han ridit fram ute på en väg. Det var någon vattenpöl på banan och den såg ganska tung ut att rida på men dem jobbade på tillsammans.
Tog lite bilder och så :)
Pappa och Lucy
2011-07-23 @ 20:31:48 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: sanna - hästblogg!

sv: japp hon har arab i sig :D

2011-07-23 @ 23:23:30
URL: http://sasasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0