Veckans film ♥

Eftersom att det är premiär för veckans film så tar jag en film som är i fyra delar. Men det är bara tre av delarna som har kommit ut ännu. Nu vet dem flesta vilken "serie film" jag menar. Twilight serien ♥
Första filmen(Twilight)såg jag hos en kompis, efter det så köpte jag den så jag kunde kolla på den när jag ville och jag har sett den MÅNGA gånger!
Både andra (New moon) och tredje (Eclipse) filmen såg jag på bio med Viktoria. Grymma filmer allihop och jag tror att det finns ett antal som håller med mig?!
Längtar sjukt mycket till att fjärde filmen Breaking Dawn kommer ut! Men det är den sista och sen är dem slut! :O
Men alla serier tar slut någon gång...♥
Sen är ju Taylor Lautner som spelar Jacob Black sjukt snygg! Många tycker att Robert Pattison som spelar Edward Cullen är snygg, det är han väl i filmen men inte i verkligheten. Alltså dem bilderna man sett på google när han inte är med i filmen!
Några bilder så klart!

Edward och sen Robert (film sen inte i film)



Bella Swan(sjukt snygg!) och Jacob Black sen kyss mellan dem (a)



Edward Cullen och Bella Swan kyss (a)
2011-07-11 @ 20:00:00 Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

Breaking Dawn kommer ut i två delar om du inte redan visste det (a) <3

2011-07-12 @ 11:53:31
URL: http://vikkiflum.blogg.se/
Postat av: Vikki

O du kunde tagit snyggare bild på Robert xD En där han klippt sig och inte ser ut som en lodis ;)<3

2011-07-12 @ 11:54:16
URL: http://vikkiflum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0