Barbacka ♥

Jag frågade ju er vad ni föredrar om det är sadel eller barbacka & fick en kommentar då det stod sähär:

Emma - hästbloggen om ponnyn om Sadel eller inte?:

Bäst: Sadel
Skönast: Sadel / barbacka
Mysigast: BARBACKA!!!!

;)


Tycker att det var en bra "tolkning" av det hela om man kan säga så :D
För det är ju grymt mysigt att ibland (vissa gör det mer & vissa mindre) bara strunta i sadeln & rida barbacka & man kan ju ändå jobba hästen så det behöver ju inte bli att "åka" häst bara för att man kör barbacka.

Det är vad jag tycker men ni får gärna komma mer påståenden som kanske får mig att ändra hur jag ser på det :)




2011-06-08 @ 13:48:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0