Idol

Jag fick en kommentar om att någon ville att jag skulle skriva om min idol eller förebild inom ridningen så det tänker jag så klart göra :D Och också skriva varför hon är det!

Denna person är ingen som är svår att stöta på i stallet på något sätt men hon är sjukt duktig. Personen jag tänker på heter Emily Doyle hon är unghästutbildare, stallchef & har även någon hippologisk utbildning. Hon är eller har precis varit min ridlärare men ska nu plugga i ett år så vi ska få en ny ridlärare till ridskolan. Nu kom jag visst in på fel spår...
Emily Doyle är en sjukt duktig ryttare och man förstår att hon har hållt på med hästar under en lång tid. Possetiv och glad men säger alltid vad hon tycker efter ett ridpass. Hon säger inte att det såg bra ut om det inte gjorde det. Hon är typ magisk för när hon sitter upp på en häst ser det typ ut som en helt annan häst för det verkar som om alla hästar jag sett henne rida gillar settet hon gör det på och därför går dem som klock rent när hon rider dem.

Emily Doyle och min medryttar häst (Alex)

 
2011-06-21 @ 10:39:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jessica

fina :)

sv; roligt att du vill vara med :)

2011-06-21 @ 13:55:35
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jätte fin bild:)<3

2011-06-21 @ 14:03:17
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: linnnn

ny blogg, kolla gärna in den :)

2011-06-21 @ 14:56:51
URL: http://satsandeponnyryttaare.blogg.se/
Postat av: aa

finns det några mer? :D

2011-06-21 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0