Sol vind & vatten ♥

Nu skiner solen & jag känner mig allmänt glad efter en lång helg & är ledig imorgon också :D
Imorgon är det städdag där ute som Alex står så dit ska jag först(tar med kameran)... Sen kanske det blir sjön :)
Jag har redan badat 2 gånger i sjön detta år. Har ni badat ännu?
På onsdag ska jag först gå i skolan men vet inte när jag slutar... sen ska antingen jag eller om pappa vill så ska han rida Alex (för er som inte vet så är min pappa en hästmänniska & rider i ett annat privatstall) efter det blir det hem & äta sen till stjärnholm & rida min lektion, efter den lektionen så ska jag rida lektionen som är direkt efter också för jag har 2 lektioner att rida igen. Näst vecka blir det likadant så det blir nog inte bloggning de dagarna så ni vet :)

2011-06-05 @ 17:43:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: åh hon va så mysig :D<3

2011-06-05 @ 21:34:52
URL: http://eellenaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0