Trött kommer jag att bli...

... men det blir vi alla ibland ;)

Idag började jag vid 10. Maggi & jag cyklar ALLTID till skolan tillsammans & idag var hon sen så vi började (Maggi & jag) vid 10 över 10 ungefär.
Sen slutade jag vid kvart i ett ungefär så det var en kort dag. Det enda vi gjorde var att gå en sjukt lång tipspromenad & sen städa i klassrummet & våra skåp (rensa skåpen).
Nu sitter jag bara & fördriver tiden lite men ska gå & byta om till stallkläder & cykla ut till Alex snart. Vet inte om det blir hoppning eller barbacka. Det är så varmt ute så får se vad jag orkar med.
Sen när jag kommer hem så ska jag bara äta & sen bär det av till stallet för då ska jag rida dubbel lektion :)

2011-06-08 @ 13:55:02 Alex ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

SV: nepp jag har inte bytt ridtider, jag ska bara rida igen imorgon :)<3

2011-06-09 @ 21:18:03
URL: http://ealr.blogg.se/
Postat av: Emilia och Hanna

Dagens blogg är nu avgjord se om du var den som vann, om inte ta en chans nästa gång igen :D

2011-06-09 @ 22:29:01
URL: http://ockleryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0