Lördag - Alex ♥

Idag åkte jag & Viktoria ut till stallet. Riktigt fint väder, sol & fint men det dock blåste lite. Hade tänkt rida Alex och jobba honom i både skritt,trav & galopp eftersom vi ska börja sätta igång honom nu & på så sätt bygga upp hans muskler igen.
Vi började med att jag mockade & Viktoria fixade foder d.v.s kraft & hö. Sen soppade vi efter oss & la in hans hö.
Sen gick vi till hans hage med benskydd,boots & träns. Hade även en hjälm på huvudet ^^
Sen tog vi på honom sakerna så jag kunde rida. Viktoria var snäll & kastade upp mig samtidigt som Alex började gå iväg ;) Tänkte skritta till banan & jobba honom men det var is bana där så jag typ skrittade ett varv där sen ångrade jag mig så vi skrittade lite på vägen istället. Tog även några trav steg när det kom lite bar mark men mer vågade jag inte eftersom att det var så halt. Han jobbade på fint & det var riktigt mysigt.

Några bilder på mig & Alex ifrån dagen:
2011-03-12 @ 18:40:21 Stora Flättna Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

Gud va söt han e :O <3

2011-07-08 @ 18:54:44
URL: http://vikkiflum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0