Prao ♥

Har en grymt skön prao. Jag börjar klockan 8 och slutar vid 12. Det är på Birgers.
Så jag gör lite olika saker varje dag. Igår rullade jag massa chokladbollar. Sen fick jag även göra massa wienerbröd.(Kunde aldrig gissa mig till att man gjorde på detta vis.) Fick även klippa till några Kanelbullsländer.
Hällde även upp dressing i små plast burkar så man lätt kunde ta det till sin sallad.

Idag fick jag börja med att knäcka 119 ägg i 2 hinkar (det första visade en tjej med  så det var ju 120 ägg egentligen). Sen gjorde jag ordning några baguetter och frallor. Sen fick jag hacka paprika och skölja sallad. Sen fick jag knäcka ytterligare 59 ägg (hon visade med det första igen). Så har sammanlagt knäckt 178 ägg.
Sen satte jag igång och gjorde massa wienerbröd igen men en annan tjej som också praktiserade där idag.
Sen slutade jag. Tycker att praoen är jätte roligt speciellt för att jag få göra olika saker hela tiden.

Google bilder 
                    


2011-10-11 @ 13:08:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Åh chokladbollar :DD

2011-10-11 @ 13:38:42
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: kajsa

Låter som en rolig prao-plats! :D

sv: håller med dig där :) jag gillar vintern när den är så, men den behöver inte vara så låång..

2011-10-12 @ 19:22:11
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0