10 Sanningar om mig!

1. Jag tänker saker i huvudet som jag ska göra men det händer nästan aldrig ^^

2. Jag är rädd att  bo ensam när jag flyttar hemifrån

3. Jag har höga krav på killar!

4. Jag har tappat suget för hästar en gång i tiden, men det har jag kommit över för länge sen ;)

5. Jag har åkt av 9 gånger vad jag minns

6. Jag älskar Disney filmer

7. Jag är en plugghäst

8. Det skrämmer mig att jag börjar på gymnasiet nästa år!

9. Jag har bara älskat en häst i hela mitt liv! Det var min första kärlek ♥

10. Jag är nog kär i Coca Cola!
2011-09-03 @ 22:40:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

bra så, börja blogga mera!

2011-09-04 @ 17:51:37
URL: http://testral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0