Bra uppdatering? Ooh NEJ!

Har haft grymt mycket att göra och hade värsta feta provet i måndags. Eller provet var inte så stort men allt det vi skulle plugga på var sjukt mycket! Bara typ 54 sidor + massa anteckningar -.-
Så det är typ det jag pysslat med hela helgen...
Nej nu ljög jag ^^
Hela lördagen från 8 till 5. Först hade jag Lucy, sen kadriljträning och avslutade dagen med kadriljuppvisning. Skriver mer om ridpassen en annan dag. 
Sen i lördags stack jag hemifrån vid 11 och var hemma vid halv 7. Jag var i stockholm hela dagen, på Ikea och så gick jag runt lite på skärholmen.
Det var en bra helg men pluggade inte så mycket som jag borde ha gjort...
Ni får hare gött!
2011-09-27 @ 20:02:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0