Lucy ♥

Hade med Lucy på lektion i onsdags.
Gick förövrigt bra och hon kändes väldigt fin, både framåt och bra form.
Vi tränade på framdelsvändningar och jag fick jobba på som tusan med innerskänkeln men hon var nonchalant för den så jag fick använda spöt på rumpan istället om hon skulle flytta något.
Amanda (ridläraren) sa att hon inte är tillräckligt musklad för det arbetet så det är bara att fortsätta jobba och bygga muskler.
Hon var som sagt väldigt fin och framåt men i slutet när vi avslutade galoppen på volterna så var hon helt slut och bröt av istället men jag gjorde då en galoppfattning och hon var snäll och gjorde som jag sa!
Ett bra ridpass!
2011-09-16 @ 16:28:11 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: sofiaaa

Sv; haha, jaa. så jävla skön klass! <3

2011-09-17 @ 11:41:20
URL: http://sofiaadahlbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0