Lucy + sjukling = bra resultat! ♥

När jag kom till stallet så började jag med att mocka, hon hade varit en ängel och bara bajsat på samma ställe! (Y)
När jag skulle börja borsta så hade hon ingen lera på sig! Gullig tjej! (Y)
Det var typ det jag behövde för att bli på bra humör och sluta tycka synd om mig själv, då jag är helt igensnuvad, hes och tung i huvudet.
När jag väl red så var hon pigg och det var otroligt skönt för då skulle jag slippa "sparka runt" henne.
Red på hackamoret och tränade lite skänkelvikningar som gick förvånandsvärt bra!
Träna även på galoppfattningarna och dem satt som smort i slutet av passet. Tänkte även en hel del på formen och hon gick riktigt fin! ♥
Bild från förra passet på henne ♥
2011-09-06 @ 18:35:55 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0