Tävla!

Nemen usch vad sugen jag är på att tävla dressyr! Jag är jätte taggad för det men jag vet ingen tävling som är snart... Det är en dressyrtävling på stjärnholm den här terminen fast det är inte förän i november. Det känns ganska lång dit...
Jag har en jätte snygg tävlingskavaj & en skjorta att ha under. Jag har även vita ridbyxor och gaters (eller hur det nu stavas) och det ända av det som jag användt är de vita ridbyxorna eftersom att jag inte tävlat i dressyr sen jag fick det i julas. Och i hoppning när man tävlar måste man ha väst och då får man inte plats med kavaj och skjorta :(
Men jag tror nog att jag vill ställa upp med mig och Lucy till den tävlingen i november. Vi hinner ju träna en hel del innan dess :)
Min snygga kavaj som aldrig är använd. Lite bucklig men det får jag fixa innan jag tävlar med den.
2011-09-10 @ 14:10:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna ^^

jo du kan ju ha kavajen under västen? ;p

2011-09-11 @ 10:30:58
URL: http://mhriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0