Fråga och jag svarar :)

Fick en anonym fråga förut, men kollade IP adressen och såg då att det var en tjej som heter Ebba som fråga. Det är inte lätt att vara helt anonym på datorn ;)
 
Hon frågade iallafall om Boyen är min favorit
Har lite svårt att svara på den frågan då jag bara har ridit han en gång nu på sista tiden... Men jag kan bara säga att han var väldigt trevlig att rida och blev riktigt snygg när man red ihop honom ordentligt. Favorit & favorit... Nej jag har mina favvo hästar och han är inte en av dem tror jag. Har absolut inget emot honom och rider honom mer än gärna när jag får...
Han är inte en utav mina största favoriter men jag gillar honom helt klart.
 
2012-08-17 @ 21:05:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: anonym

Förlåt för att det blev anonym men jag skriver mitt namn men det blir ändå anonym.Jag vet inte varför men det blev så.Men vad bra att du förstog att det var jag.

2012-08-17 @ 21:12:20
URL: http://sadeljorden.blogg.se
Postat av: Anonym

Sv:Tack

2012-08-17 @ 22:14:29
URL: http://sadeljorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0