Igångssättningsläger dag 7, Lilla gubben aka Pricken ♥

Idag hade vi bara ett pass på banan med lite bommar. Första gången jag red Pricken och han kändes som en ganska "lätt" häst. Har kommit på att mina favvo hästar är inte hästar som går i form så fort man håller i tygeln och när man har benen utmed hästens sidor. Mina favvo hästar är nog hästar som man får jobba en hel del med men då jobbet ger resultat.
Så jag vet inte men kände inte att Pricken var något speciellt, han gick fint och lyssnade bra. Gick ihop och jobbade super i galoppen utan att jag i stort sett behövde göra något. Även riktigt fin i traven och jobbade på riktigt bra!! Det var väl det, en riktigt söt häst men inte den roligaste jag har ridit :P
Haha vad negativ jag låter men jag är ju nöjd över passet och han var en mysig och lydig häst, lite vinglig men annars inget negativt.
Pricken:
 
2012-08-05 @ 19:07:48 Stjärnholm Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

så himla fin :D <3

2012-08-05 @ 22:34:37
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0