Morgondagens planer

Imorgon blir det (om allt blir som det ska) en lång, lång uteritt till ett ställe där man kan bada med hästarna. Har fått höra av Lucys ägare att Lucy är rädd för vatten... Men jag ska då allt försöka att få henne att gå i med hovarna iallafall och om hon väl kommer i så lång så tror jag nog att hon kommer märka att det inte är så läskigt.
Ska bli kul att komma iväg på vägar där jag inte ridit förut och som kanske Lucy inte heller har gått på.
Så kommer kanske bli lite seg uppdatering imorgon men jag bloggar när jag kommer hem!!
Det var snälla Elin som frågade mig om jag ville hänga med dit med några andra och det ville jag!! Här under är två bilder som jag tagit på henne och Wilmer. Det är bara att säga till om ni vill se fler bilder på dem!!
 
2012-08-13 @ 21:24:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin (tjejen på bilderna) ;-)

Ska bli så kul
Vi får se hur många som vågar sig i vattnet denna gång ;-) hihi
Super snygga bilder, du är grymt duktig :-D

2012-08-13 @ 23:47:33
Postat av: kajsa

Mysigt med en lång ridtur och bada! Får hoppas att du får ner Lucy ;) Lancer älskar verkligen vatten, man känner verkligen hur avslappnad han blir när man badar med honom, känns som han försvinner under en haha ;) Hoppas att det går bra för er på ridturen :D <3

sv: Jaa jättegärna, du får mer än gärna hjälpa till :D

2012-08-14 @ 00:34:22
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0