Blodgrupp, vänner, respektingivande personer ♥

I tisdags på naturkunskapen så skulle vi kolla våra blodgrupper. Vi tvättade händerna, fick sprit-servett att torka av fingret med. Sedan en steril nål och då skulle vi sticka oss själv med en nål i fingret och pressa ut blod på olika lappar typ...
Men lixom själva grejen att ta en nål och sticka den i sig själv?! Hur tänkte de där vaa? Haha gick emot min princip att man inte ska skada sig själv så jag kunde inte sticka mig. Bad istället läraren att sticka mig och jag tittade bort så jag inte skulle rycka åt mig handen. Gick bra, gjorde lite ont men jag fick ut blod iaf! För er som är intresserade tog jag fram en bild som ni kanske/inte förstår ;)
Vissa vänner är viktigare än andra, betyder mer och du kan säga allt till dem. Vissa personer som du kanske inte visste att du var så tajt med kan komma att överraska dig när du minst anar det. Hände mig så sent som idag och förstår inte hur man kan vara så blind.
Vänner är det viktigaste i livet. När man har det riktigt dåligt, går runt och är deprimerad och gråter i mängder samt känner sig allmänt värdelös, ful och ensam så finns vissa alltid där! Något jag gör allt för sällan är att visa mina vänner vad de betyder för mig, men de betyder så obeskrivligt mycket så ord kan inte räcka.
Två namn jag vill lyfta fram idag är Viktoria och Iqra. Två vänner som alltid ställer upp och som alltid finns där och lyssnar när jag behöver prata ut som mest! Är stöttande och försöker att få mig att inse att jag är bra som jag är och om något går snett så var det inte mitt fel. Älskar er tjejor och ni betyder obeskrivligt mycket för mig!
 
 
2012-12-07 @ 22:35:00 Händelser Permalink


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Älskar dig också sötis :* Finns alltid här för dig! <3

2012-12-08 @ 14:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0