Jul-avslutning ♥

Statistiken i botten och humöret i toppen, så ska det va!
Drack nyss en kopp varmt vatten med ingefära, vitlök och honung. Börja känna mig lite krasslig i halsen och nyser som bara den! Men jag tänker inte bli sjuk.
Idag julavslutning. Börjar med att sitta på bussen med dåligt humör, allmänt tjurig. Hade någon försök prata med mig han jag bara snäst till svar. Glad att min busskompis hade någon annan att sitta brevid.
Sen själva avslutningen så var det massa olika elever som sjöng och en liten teater också. Väldigt bra gjort och jag skrattade mig igenom hela programet. Det ändrade mitt humör helt!
Det var en underbar tjej som sjöng en Evanescence låt, med endast sällskap av annan tjej som spelade piano till. Och som fd (gillar de fortfarande) favoritband så kunde jag texten vilket gjorde det extra bra. Men den här tjejen var helt otrolig, gjort om låten lite så det passade hennes röst men hon sjöng så sjukt bra!! Kan tycka att låtar är bra och är det en sorglig text kan jag bli lite deppig men den här tjejen fick mig att rysa under hela hennes framträdande, jag satt där och var tårögd för hon var så grym!
 
Efter det så gick Iqra med mig på stan en stund då jag skulle leta efter någon lite finare outfit till julafton. Kom hem med kläder som jag är så sjukt nöjd över. Iqra hjälpte mig jätte mycket och tog fram olika förslag vilket verkligen behövdes då jag inte visste riktigt vad jag sökte. Personalen på Vero Moda (där jag väl köpte klädesplaggen) var jätte bra, ärliga tips och lite mode råd om hur det skulle se bäst ut. Kunde inte vara nöjdare just nu!! ♥
2012-12-21 @ 21:59:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad fin du är!
Och vad kul att dagen var så bra (:

2012-12-23 @ 00:25:20
URL: http://herbergi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0