There´s nothing worse than feeling like a ghost

Igår spenderades morgonen i stallet, hos Lucy. Red Lucy barbacka i ridhuset en kort stund och kände mest bara lite på henne. Hon kändes jätte mjuk och fin och var jätte trevlig. Fick sådan grym känsla och var verkligen glad över passet då det kändes som vi verkligen jobbade tillsammans!
Efter det blev det en tripp till Norrköping med far min. Fick ett tele-objektiv som var min julklapp/födelsedagspresent av pappa. STORT TACK!
Var även inne en snabbis på stadium och köpte en funktionströja att träna i och ett par löparbyxor.
Ny skön låt jag hittade då jag kollade på Gossip Girl:
 
2012-12-30 @ 23:45:13 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0