Senator... ♥

Idag var det även hopplektion.
Jag hade Senator och jag var världigt postitivt inställd då det gick jätte bra när jag hade han på markarbetet sist och det då hade gott super!
Börjar med att när vi står och väntar på att få gå upp till ridhuset, han står där och småsover och sedan bara pang och han hade bitit mig i armen :S Snacka om oberedd och det liksom brände/dunkade i armen. Nu har jag en bula där typ.
Själva hoppningen var en upplevelse. Till att börja med så känner jag mig lite osäker i hoppning, sen så hade ju Senator sin lilla egna stil när han hoppade. Börjar att hoppa uppåt som vilken häst som helst och sedan typ syker han ner direkt efter hindret och man tappar balansen.
Det var somsagt en upplevelse men jag hoppar han inte gärna igen...

Senator
2012-02-22 @ 21:47:51 Stjärnholm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0