Dagens härliga uteritt ♥

Idag blev det en uteritt med Lucy, med sällskap av Elin och Panam. Riktigt trevligt, vi pratade massor och hästarna var pigga och glada!!
Haha när vi galopperade så blev Lucy väldigt frustrerad när jag höll in henne lite samt att hon var så glad så hon bockade någon enstaka gång. Haha men då morrade jag lite och sedan gjorde hon inget mer än att försöka springa fortare än vad jag ville ^^
Riktigt mysig tur med bra väder, vi var ute och red i lite mer än 2timmar. Guld värt men vi skrittade mycket så vi körde ju inte slut på dem. Lucy var bara svettig just där sadeln hade legat.
2012-07-27 @ 23:30:10 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa - 100% häst

Låter som en mysig ridtur! Känner igen dedär att hästen man rider bockar när man håller in den i galoppen ;)
sv: Hm.. konstigt att movie maker klagar på det, du kanske kan googla det? jag uppdaterade det för att det kom upp en uppdatering aoutimatiskt när jag öppnade wmm ♥

2012-07-28 @ 00:57:14
URL: http://kajsashastliv.blogg.se/
Postat av: Annika

Fin häst :)

2012-07-28 @ 15:43:42
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0