Dag 3 pass 2 Hoppning

Sedan på eftermiddagen så stod det hoppning på schemat. Var inte så pepp på det efter gårdagens markarbete men jag var nojig i onödan!
Vi fick lite självständigt rida fram hästarna och jag gjorde mycket tempoväxlingar.
När det sedan var dax att hoppa så kände jag åter igen vilken tur jag haft med hästen jag fått. Att det var en sådan stjärna i både dressyr och hoppning. Han hoppade fint och jag käde bra bjudning. Vi kom in rätt hela tiden och allt bara flöt på. Vi skulle avsluta med att hoppa en liten bana och då skulle jag hoppa sist. Så jag fick stå still när de sju andra hoppa innan mig, och sedan när det var min tur så hade han somnat lite... Så det blev lite segt på något hinder men annars gick det helt super!
Hoppas på hoppning imorgon också (a)
Lite bilder som jag tog idag:
Sen här under så trängde Nemo in sig mellan fjordingarna så jag tror han gömde sig för kameran ^^
2012-06-27 @ 20:02:40 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0