Lucy var ett riktigt sto idag!

Idag hade jag Lucy och jag planerade att bara lite lätt rida igenom programmet i ridhuset. Men usch vilken bråkstake hon var och jätte trotsig hela tiden!! Hon kanske bara ville påminna mig om att hon är ett sto och att hon bestämmer ^^
Jag blev grinig när det inte gick och försökte verkligen få det som jag ville men hon vägrade.
Men efter passet så knoppade jag henne lite och så, så jag kanske slipper det imorgon om hon inte har kliat sig, ruskat för mycket på huvudet eller kanske rullat sig...
Aja det får man se imorgon men jag satsar mest på att vi ska vara fina utseendemässigt och att vi ska rida igenom hela programmet i rätt ordning.
Tråkigt pass men då har jag inte lika höga förväntningar imorgon.

2012-06-05 @ 18:58:11 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0