Segt?! Jo tack jag vet ^^ ♥


Idag var det nationella prov i skolan. Satt och skrev på fysik prov i 2,5 timme. Lite lång prov kan man ju säga?!
Sen blev det ut till Lucy en sväng och gå runt stallarna då hon är halt igen... :(
Men vi myste och så. Sen tog jag fram den välpaketerade kameran ur väskan, skulle ta lite bilder. Men autofocusen funkade inte, ja ba "nehe" och började fixa med den manuella focusen. Sen gick det inte att ta kort?! Då kom jag på att jag glömt batteriet hemma ^^ Så det blev inga bilder idag men men...

2012-03-14 @ 20:58:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

fina bilder stella :D

2012-03-17 @ 16:52:13
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0