Viktoria Fors ♥

Viktoria Fors Min bästavän är en vän som står över allt, hon är personen som betyder mest för mig i vått och torrt! Har några vänner som står mig närmare som jag älskar över allt och på olika sett, men Viktoria är den som står mig närmast.
Det kändes ett tag som om att vi började glida ifrån varandra men sedan blev det lite krångel inom familjen och då var vi som tajtast igen. Precis som det ska vara med en bästavän, när det blir jobbigt och kniper så ska denna personen finnas hos dig och stötta dig! Vilket Viktoria gjorde till 100% :') Något jag aldrig kan tacka dig nog för, då jag behövde någon att verkligen snacka med och där fanns du!
Jag kan inte i ord skriva hur mycket hon betyder för mig, hon är den jag snackar mest med men vi båda kan ha svårt att prata om vissa känslor. Så det har hänt att vi har legat i samma säng, med ryggarna mot varandra för att skriva i sms vad som hänt eller vad man tycker med tårarna i ögonen. Det kallar jag kärlek, att vilja prata om det men tycker att det är jobbigt så man gör det på ett sätt som man tycker är lite lättare♥
Jag älskar henne men vi har såklart också konflikter men som vi alltid lyckats lösa! Den här ungen som jag nu beskriver är någon utöver de vanliga! Det är någonting med henne som gör att jag aldrig vill leva utan henne. Hon är som den systern som jag aldrig fick! ♥ Viktoria Eva Maria Fors jag älskar dig då, nu och föralltid min underbara vän som alltid finns där när jag som mest behöver dig! ♥
Sen är hon också grymt snygg så jag kan inte annat än säga att hon är en av de absolut snyggaste vännerna som jag har! ♥
Dock så har jag inte så många bra bilder som visar hennes absolut snyggaste sida då vissa av de här bilderna under är gamla men den fjärde uppifrån är ju bara hur snygg som helst! Vilken kille skulle tacka nej till den bruden om man säger så!?
Jag ÄLSKAR henne som sagt, som min egna syster ♥


Sen vill jag ägna en låt till henne som stämmer så sjukt bra in på henne. Du är vacker men vägrar att inse det så jag vill att du lyssnar på hela låten här nedanför och lyssnar noga vad det sjunger! För det är exakt som jag känner att det är!:

2012-05-28 @ 22:05:19 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad gullig du är! Jag älskar dig också syster, du betyder allt för mig :* <3 <3

2012-05-28 @ 22:24:19
Postat av: kajsa

jättefint skrivit! :')

2012-05-29 @ 20:22:42
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: J O N S S O N L ♡

fin blogg, allt bra? :)

2012-06-01 @ 07:36:44
URL: http://jonssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0