Living my dream ♥

Kommer inte att anstränga mig för att uppdatera här nu om jag inte faller tillbaka med värsta blogg-suget eller om jag har nya bilder.
Min liv känns riktigt bra nu och jag tänker passa på att leva det och ta vara på det. Har underbara vänner, går på en riktigt grym skola och håller på att lära känna en ny person som jag gillar väldigt mycket och som är riktigt skön!
På hästfronten så red jag Lucy i söndags. Underbar känsla hela passet och det var sjukt kul att rida henne igen efter en månads uppehåll. Kommer dock inte börja ha henne igen regelbundet då det faktiskt är väldigt mycket med läxor. Men vi hade jätte kul och jag släppte henne i galoppen, oo gud vad hon tog i. Kände hur hon tog i med hela kroppen och ingen av oss ville att hon skulle sluta. Underbart iallafall!
Red Boyen igår, gick riktigt bra! Jätte fin i formen och han lyssnade väldigt bra. Bara galoppen som vi inte riktigt får till men det kommer nog.
Ha det! Lev livet! det ska jag göra nu!
 
2012-10-04 @ 15:41:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa Johansson

Lev livet gumman!! Vi får höras när vi gör :) kram

2012-10-05 @ 23:06:56
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0